Rust door een geordend leven is onbetaalbaar!
Gelukkig is de ondersteuning bij het ordenen wél betaalbaar! Onderstaand zie je de pakketprijzen van 2DO. Je begint echter bij het begin. We starten met een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek. Dit gesprek vindt plaats bij jou thuis en duurt ongeveer één uur. Samen kijken we wat jij nodig hebt en hoe 2DO jou daarbij kan helpen.
Vanaf daar gaan we verder. Besluit je om na het kennismakingsgesprek met 2DO aan de slag te gaan? Dan maken we onze eerste afspraak. Deze duurt ongeveer 3 uur. De ervaring leert dat dit een mooie tijd is om vol energie en geconcentreerd te werk te gaan. Uiteraard kunnen we ook een langere tijd inplannen als jij dat prettiger vindt.
Afhankelijk van jouw situatie bepalen we samen welk van onderstaande pakketten het beste bij jou past.
Heb jij een grote klus, waarbij je veel hulp nodig hebt? Informeer dan naar onze mogelijkheden en speciale tarieven.
Als je een PGB (persoons Gebonden Budget) hebt, dan is het mogelijk uit dit budget een Professional Organizer te bekostigen.
Het is een investering, een investering in jezelf, maar het levert je veel energie en rust op. Uiteindelijk kost het je geen geld en tijd, maar bespaart het je geld en tijd! Je hoeft niet meer naar van alles te zoeken en hoeft niet langer onnodig nieuwe spullen te kopen omdat je niet meer weet waar je iets hebt gelaten. De energie en tijd die het je oplevert, kun je gebruiken voor dingen die jij belangrijk vindt. Gun jezelf deze hulp! Ga aan de slag met 2DO – Professional Organizing!