Rust door een geordend leven is onbetaalbaar! 

Gelukkig is de ondersteuning bij het ordenen wél betaalbaar!

We starten met een kennismakingsgesprek. Dit gesprek vindt plaats bij jou thuis en duurt ongeveer één uur. Samen kijken we wat jij nodig hebt en hoe 2DO jou daarbij kan helpen. 

Vanaf daar gaan we verder. Besluit je om na het kennismakingsgesprek met 2DO aan de slag te gaan? Dan maken we onze eerste afspraak. Deze duurt ongeveer 3 uur. De ervaring leert dat dit een mooie tijd is om vol energie en geconcentreerd te werk te gaan. Uiteraard kunnen we ook een kortere of langere tijd inplannen als jij dat prettiger vindt. 

Ik hanteer een uurtarief van 48 euro per uur (vrijgesteld van BTW).

Als je een PGB (persoons Gebonden Budget) hebt, dan is het mogelijk uit dit budget een Professional Organizer te bekostigen.



Het is een investering, een investering in jezelf, maar het levert je veel energie en rust op. Uiteindelijk kost het je geen geld en tijd, maar bespaart het je geld en tijd! Je hoeft niet meer naar van alles te zoeken en hoeft niet langer onnodig nieuwe spullen te kopen omdat je niet meer weet waar je iets hebt gelaten. De energie en tijd die het je oplevert, kun je gebruiken voor dingen die jij belangrijk vindt. Gun jezelf deze hulp! Ga aan de slag met

2DO – Professional Organizing!